021-22509475
تضمین بهترین قیمت
ارسال در کوتاه ترین زمان
ضمانت بی قید و شرط
پرداخت اینترنتی
قوانین و مقررات
مراحل ثبت سفارش
بدلیل نوسان قیمت ها در بازار، بروز شدن قیمت ها بصورت روزانه امکان پذیر نیست،به همین جهت مشتریان بایستی قبل از ثبت سفارش ویا پرداخت هرگونه وجه، برای اطلاع از قیمت روز و موجودی کالا با کارشناسان فروش ژوبین تماس حاصل نمایند. درغیراینصورت فروشگاه اینترنتی ژوبین مسولیتی نخواهد داشت و وجه بحساب مشتری عودت میشود.

مراحل پرداخت
پرداخت وجه میتواند بصورت آنلاین ویا پرداخت درمحل برای مشتریان ساکن تهران صورت پذیرد. درمورد مشتریانی که گزینه پرداخت درمحل را انتخاب میکنند بایستی حداقل50درصد مبلغ کالا را بصورت بیعانه پرداخت کنند.

مراحل ارسال کالا
درخصوص شهرهای اطراف تهران و شهرستانها ارسال بصورت پست ویا ازطریق باربری انجام می شود که هزینه ارسال برعهده ی مشتری می باشد.
زمان تحویل کالا مشتری موظف است کالا را تست کرده و تحویل گیرد و رسید را امضا نماید. بنابراین پس از تحویل کالا فروشگاه اینترنتی هیچ مسولیتی درقبال ایراد احتمالی کالای ارسالی نخواهد داشت.
درضمن هنگام تحویل سفارشاتی که بصورت آنلاین پرداخت شده اند، ارائه کارت ملی معتبر مطابق با اطلاعات ثبت شده درسایت الزامی است. درغیراینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و هزینه ارسال مجدد برعهده مشتری خواهد بود.

مراحل استرداد کنسلی کالا
تمامی مبالغی که برای کنسلی خرید و یا استرداد کالا از سمت مجموعه ژوبین برای مشتری واریز می شود فقط به شماره کارت یا شماره حساب واریز کننده کالا واریز خواهد شد. و شخص ثالث فقط با داشتن یک وکالت نامه رسمی و طی مراحل قانونی میتواند مبلغ را دریافت کند.

(ثبت هرگونه سفارش درفروشگاه اینترنتی ژوبین به منزله ی قبول قوانین سایت می باشد. لطفا قبل از سفارش کالا به طور دقیق آن را مطالعه فرمایید)
  

تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت مطعلق به فروشگاه اینترنتی ژوبین می باشد.